سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان قیمت مصوب 111 نوع خودرو را اعلام کرد.
به گزارش ایسنا چند روز پیش وقتی رییس سازمان حمایت از جریمه 130 میلیارد تومانی خودروسازان خبر میداد، در مورد قیمتگذاری خودروها متذکر شده بود: کمیته قیمتگذاری خودرو اگر نیاز به اصلاح قیمت باشد در این مورد تصمیمگیری میکند. طی دو سه ماه اخیر نیز چندین مورد اصلاح قیمت داشتیم اما این اصلاح قیمتها محدود بوده است. در حال حاضر نیز خودروسازان درخواستهایی را مبنی بر افزایش قیمت خود ارائه کردهاند اما هنوز با آنها موافقت نشده است.
به گفته محمد حسین نکوییمهر تا پیش از این درخواستهای عمومی برای افزایش قیمت خودرو بوده اما اخیرا ناشی از افزایش نرخ رسمی دلار نیز تقاضاهایی مطرح شده است.
به هر ترتیب طبق آنچه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده قیمتهای حال حاضر انواع خودرو آخرین قیمتهای مصوبی است که در سامانه 124 ثبت شده است.
به پایان سال ۲۰۱۱ نزدیک می شویم و زمان اش رسیده تا گجت های برتر سال را انتخاب کنیم. مجله تایم هر سال و در ماه دسامبر ده گجت منتخب سال را معرفی می کند. به نظر شما برنده های امسال چه محصولاتی بوده اند؟ کافی است به ادامه مطلب مراجعه کنید تا با ۱۰ گجت برتر امسال آشنا شوید.
به نظر می رسد فارغ از نامی که به این نوع روابط عمومی اطلاق می شود، محدود کردن کاربردهای فنآوری اطلاعات و ارتباطات در چند مورد خاص کار زیاد درستی نباشد.
برای باز شدن مطلب بد نیست مروری داشته باشیم بر این بحث که اصولا در روابط عمومی الکترونیک کدام وجه قالب است و به کدام وجه اولویت بیشتری می دهیم: روابط عمومی یا فنآوری اطلاعات.
بی تردید از روزگاری که بشر پا به عرصه گیتی نهاده تاکنون نگرش به مفهوم کار و کارکنان به اقتضای زمان و فرهنگ جوامع، تحولات متعددی را به خود دیده است.
با ورود آدمی به هزاره سوم و پشت سر گذاشتن عصر ارتباطات، اطلاعات ، زمان نقش بسیار تعیین کننده ای برای ادامه حیات و ماندگاری در عرصه های جهانی دارد. امروزه سرعت یکی از مهمترین عناصر موثر در پیشرفت شتاب آور فن آوری در موج سوم محسوب می شود. در این دوره پردازش اطلاعات شتابی بی نهایت به خود گرفته است که از پیامدهای آن می توان به رفع مشکلات مخاطب در کوتاه کردن دسترسی به محصولات و خدمات اشاره کرد.
سرفصل مباحث :
● ضرورت ایجاد روابط عمومی اطلاع مدار :
● تغییر ساختارهای سازمانی در روابط عمومی الکترونیک :
● مزایای روابط عمومی الکترونیک برای کارکنان و مشتریان :
● چالشهای موجود برای نهادینه ساختن روابط عمومی الکترونیک:
● گامهای لازم برای پیشبرد روابط عمومی الکترونیک موفق: