یاشار عزیز و دیگر دوستان از صحت و سقم تقویت بدنه پراید پرسیده بودند که شاید پرسش خیلی ها باشد ، برای همین در این پست اطلاعاتی را در رابطه با تغییرات گروه پراید )سایپا 111 ، سایپا 131 ، سایپا 132 و سایپا 141 ) که شامل تقویت بدنه خودرو ، تزئینات ، سیستم روشنایی بیرونی و سیستم تعلیق و ترمز می باشد که توسط مهندسین جم نژاد ، دزیانی و تفرجی در اختیار بنده قرار گرفته را می توانید بصورت pdf از لینک زیر مشاهده فرمایید .
جا دارد دوباره از همکاری و کمک آقایان تفرجی ، دزیانی و جم نژاد تقدیر و تشکر نمایم با آروزی موفقیت و شاد باش
مشتریان محصولات سایپا ، سهامداران و کسانی که دنبال خرید سهام می باشند و یا افراد و شرکت هایی که خواهان همکاری با سایپا هستند می توانند با صرف کمتر از نیم ساعت به اطلاعات جامعی از شرکت سایپا دست یابند، همانطور که میدانیم دانستن اطلاعات دقیق و شفاف شرط تصمیم گیری صحیح می باشد . ما برای موفقیت دوستان ، در این نرم افزار سعی کردیم ساختار سازمانی ،تاریخچه ، ماموریت ، چشم انداز ، خط و مش ، منشور و ... شرکت سایپا رو بطور جامع معرفی کنیم.
لطفا قبل از استفاده از نرم افزار متن زیر را مطالعه فرمایید.
دوستان توجه داشته باشند برای سهولت کار و سرعت عمل با کلیک روی متن معرفی تشکیلات و ساختار سازمانی ، صفحه دوم بعنوان لینک گزارشات در نظر گرفته شده که با کلیک روی گزارش مورد تقاضای شما مستقیما صفحه گزارش مربوطه را به شما نشان خواهد داد.
در چارت با کلیک روی واحد های مختلف تا سطح اداره شرکت را برای شما معرفی خواهد نمود .
دوستان حتما جهت سهولت و سرعت عمل از کلیک روی متن هایی که لینک می باشند استفاده نمایید و ما را از نکته نظرات ،انتقاد و پیشنهادات خود جهت رفع نواقص یاری فرمایند .
در پایان از همکاری اداره روابط عمومی سایپا و دیگر دوستان جهت کمک به جمع آوری اطلاعات کمال تشکر را دارم .
برای مشاهده برنامه فوق باید نرم افزار فلش پلیر را روی کامپیوتر خود داشته باشید در غیر اینصورت اینجا کلیک نمایید .
تا بار گذاری کامل برنامه شکیبا باشید.
قائم مقام گروه خودروسازی سایپا از توقف تولید خودرو ریو در ایران خبر داد.
به گزارش ایسنا محمد سعید فلاحی ، اظهار کرد: به دنبال اجباری شدن نصب کیسه هوا
روی خودروهای سواری تصمیم گرفته شد که تولید ریو در ایران متوقف شود.
وی با بیان اینکه تاکنون فعالیت خط تولید بدنه این خودرو بهطور کامل متوقف شده
است، خاطرنشان کرد: البته همواره فاصله زمانی بین توقف فعالیت خط تولید بدنه یک
خودرو با خط مونتاژ نهایی آن وجود دارد و به همین دلیل خط مونتاژ نهایی ریو جهت
مونتاژ تعداد محدود باقی مانده همچنان فعال است که البته فعالیت این خط نیز به
زودی متوقف خواهد شد.
قائم مقام گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: به این ترتیب عرضه ریو در بازار ایران
به مرحله پایانی خود نزدیک شده و خطوط تولید این خودرو نیز جمعآوری خواهد شد.
فلاحی در خصوص چگونگی سرویسدهی به خودروهای ریو در حال تردد در کشور، تصریح کرد:
این شرکت طبق تعهد صورت گرفته تا10 سال آینده وظیفه پشتیبانی و تامین قطعات این
خودرو را بر عهده خواهد داشت.
طبق قانون قرار بود تولید خودروهای سواری فاقد کیسه هوا از ابتدای دی ماه سال جاری
متوقف شود. در این میان شرکت کیا نیز اعلام کرده بود که به دلیل عدم جانمایی در
زمان طراحی، اجازه نصب کیسه هوا روی خودرو ریو را نخواهد داد و به این ترتیب
مسئولان سایپا تصمیم گرفتند تولید این خودرو در ایران را متوقف کنند.
خبرگزاری فارس: رئیس کمیته علمی هفتمین همایش روابطعمومی الکترونیک، بر کاربردی بودن محور مقالات و موضوعات قابل طرح در این همایش تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران بهنقل از دبیرخانه دائمی هفتمین همایش روابطعمومی الکترونیک، محمد سلطانیفر با اعلام اینکه مراحل اجرایی هفتمین همایش روابطعمومی الکترونیک وارد فاز جدید خود یعنی اعلام فراخوان مقالات و ثبت نام شده است، افزود: به نظر میرسد وزارتخانهها و سازمانهای مختلف پس از استقرار نظام روابطعمومی الکترونیک که ضروریات آن در سالهای گذشته تبیین شده است، نیازمند بررسی تجارب و کارکردهای روابط عمومی الکترونیک هستند.
ادامه مطلب ...
به گزارش شارا (شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران) به نقل از کریر کست که سالانه پر استرس زا ترین مشاغل جهان را طبقه بندی می کند، روابط عمومی را امسال هفتمین معرفی کرده است که در سال 2011 شماره 2 در فهرست بود.