خودرو از نــــگاه مشتری

اهداف: انعکاس افکارعمومی نسبت به خودروسازان.نشر و ترویج دانش و معرفی آخرین دستاوردها در حوزه مدیریت ارتباطات. تحلیل اخبارخودرو.

خودرو از نــــگاه مشتری

اهداف: انعکاس افکارعمومی نسبت به خودروسازان.نشر و ترویج دانش و معرفی آخرین دستاوردها در حوزه مدیریت ارتباطات. تحلیل اخبارخودرو.

دکتر احمد روستا : روابط عمومی و بازاریابی مکمل یکدیگرند

روابط عمومی نقش مهمی به عنوان مکمل و نیروی هم افزا برای بازاریابی دارد و این دو به کمک هم هویت و جایگاه سازمان را در جامعه و میان مشتریان می سازند .

 

 از دید من آنچه مربوط به فعالیت های ترویجی و تبلیغی کلی سازمان است را باید روابط عمومی برنامه ریزی کند و هرچه مربوط به فعالیت های ترویجی و تبلیغی هر یک از خدمات سازمان برای مشتریان و توسعه بازار باشد باید توسط واحد بازاریابی برنامه ریزی شود. اما بهتر است اجرای تبلیغات به عهده روابط عمومی باشد چرا که روابط عمومی در زمینه رسانه ها و ارتباطات متخصص است.

ادامه مطلب ...